måndag 30 november 2009

-

jag har fan inte skrivit på länge, men det är dels för att blogspot har fuckat sig och då blir man bara arg och vill inte skriva någontingalls,och dels för att jag bara varit lat helt enkelt. vilken sekund som helst kommer emsi hit.
jag måste duscha.. och fixa kläder tills imorogn, och sova. fyfan va jag behöver sova, trött som ett jävla as och imorn äre skola 08.00-21.00., ja KLOCKAN 9! öppet hus is the shit, ska stå där och se trevlig ut helt enkelt och säga att skolan är underbar. och inte hinner man åka hem emellan heller, så de blir en heldag på rönninge gymnasium med andra ord. längtar. eller inte, nej ska inte klaga. Onsdag morgon vid 04.00 drar jag till flygplatsen med mamma och pappa, så bär det av till tyskland med kära familjen och mormor och morbror. julmarknader, mat, godis, slappa och njuta är vad som gäller fram tills lördag. fyfan vad skönt. skolan ska inte ens finnas i mina tankar då. nej nu ska jag vänta på emelie pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar