måndag 7 december 2009

-

måndag är en riktig jävla piss äckel dag, det var det iallfall för mig. mått dåligt hela dagen, bara fått massa ångest av allt som ska in och prov och skitläxor hit och dit. blä! hade så jävla stor lust att bara gå hem, men vad fan hjälper det? inte ett skit, bara dra sig igenom dagen. träffade min älskadebästa vän efter skolan på stan. det var mys och jag blev glad. nu ska jag alldeles strax skriva en uppsats om christofer colombus, fan va underbart! han är ju verkligen min största idol..
sen ska jag nog över till steffani för att sno ett par skor. om jag inte hunnit däcka i sängen förstås, skulle vara underbart att sova en stund eftersom jag somnade vid 2 inatt medans emelie somnade vid 11, låg och skrattade för mig själv till jackass, mysig söndagskväll vardet iallafall. neeeej nu ska jag sätta på lite musik och skriva uppsatsen. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar