onsdag 9 december 2009

-

två ord har jag bara - SKUM DAG!

längtar satan tills fredag, då det blir party med mina underbara vänner i skutan.
jag och emelie kollade på världens bästa film idag, flickan som lekte med elden. ville fan till nån bio direkt efter och se den sista filmen som också är fortsättningen,men njaaee det får nog bli på lovet som planerat. hmm, dagen har varit skum. orkar faktist inte gå in på vad jag gjort, matte prov och språkdag bestod den av. de var lika jävla sämst som det låter kan jag säga. på tal om ingenting i dethär osammanhängande inläggetpratar jag nu med min käre vän andreas, vi har ju startat ett LAG som ska in i korpen, och vi heter då kebab united. men det enda problemet nu är att korpen är tydligen rasister och svarar inte på andreas mail,det är det stora samtalsämnet nu, hmmmmm.. vafan blev dehär för inlägg haha?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar