torsdag 17 december 2009

-

åååh vilken sjuk dag. skola.. redovisning om kurt cobain på musiken, gick skitbra.. tror jag(?) haha. fick reda på att jag klarade mitt absoluta hat-prov i matte, fick mvg i slutbetyg i livskunskap, aa det var dom bra sakerna med dagen. sen att jag mådde illa av mitt pencilin, att jag ramlade med joanna på ryggen i en meter snö och att alla bussar inte gick, det är ju enannan grej. men skitsamma nu är jag iallafall hemma och glad. JULLOV IMORGON och ord kan inte beskrivahur jävla glad jagär för deåååhhhhh, massa mys planerad, julafton, julmys, äta, sova, gosa, mysa, leka med mina fina vänner och bara njuta. längtar så mycket! nu ska jag äta massa choklad och värma mig lite granna. puss

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en underbar jul anneli! Jag tycker att du ska försöka ta dig tid att träffa din hemliga beundrare också(moi) nu under lovet ;)

    SvaraRadera