söndag 20 december 2009

-

gooodmorgooooon, igår var en mysdag i sthlm och jag hittade massa mkt, speciellt till mig själv, fast de va ju till andra jag skulle köpa så jag köpt bara typ värdlens snyggaste tshirt och världens snyggaste örhängen till mig sjlv hehe, efter sthlm vart de stress till pulka backen där the crew väntade och vi hade jävla skoj kan jag säga. idag är jag trött. och jag har tänkt på en sak att jag gnäller som fan, typ hela tiden.. de kanske dom som läser tänker på, men inte jag, och inte steffani. för de är våran thing liksom, att gnälla som fan!
nu ska jag nog sluta skriva massa bajs och börja ta en dusch och käka frukost, aknske bra att göra det innan kl 15.00. ikväll ska jag till victor och kolla film o svulla godis. tjarå

1 kommentar:

  1. jag tycker inte du gnäller. och vad jag tycker är viktigast det vet du! ;)

    SvaraRadera