tisdag 22 december 2009

någon gång ska jag skriva en bok

.. om allt vi gjort tillsammans. för det är fan sjukt så mycket vi gått igenom och hur många garv och gråt vi haft tilsammans, och det bästa med allt är att minnen glömmer man aldrig. Och eftersom vi fortfarande är så bra vänner så kommer det bara mer och mer minnen.
allt började fan när vi var.. 5-6 år gamla? vi träffades av en konstig jävla slump sen helt plötsligt gick vi i samma klass. och ju äldre vi blev hade vi bara mer och mer kul, i 5an var vi tillexempel med i en bibeltävling, vi läste bibeln och var med i en tävling, men fan inte för själva bibeln.. utan för att dom hade goda bullar på frälsningsarmén där tävlingen var. hur många normala 11 åringar gör det? varje vinter åkte vi pulka.. eller aa, vi åkte på arslet som 2 lodisungar, dampade, skrattade och åt godis. sedan hade vi våra fights men blev alltid vänner igen. Ett speciellt bråk var ju när vi tältade, jag låg i ena tältet och du i det andra ungefär 2 meter bort, så skrev vi fula ord till varann tills alla andra vaknade och skrek att vi skulle hålla käften. Sedan låg vi och skrattade i ett svett tält när vi inte duschade på 2 dagar, jag satte mig på ett oboy paket och vi levde på chips. När jag sa till minna att hon skulle göra slut med dig för du haade en ful näsa..
jag kommer också ihåg en gång när vi låste fast dig med ett cykel lås vid en stolpe. så råkade jag såklart tappa nyckeln i gräset och alla lärare letade som galningar. eller när vi satt och käkade och alltid unerhöll oss med att suga på glasen och gå runt och säga att vi hade rakat oss. hahaha. eller när du gick fram till en zigenare och sa "tjenare zigenare" och sedan blev du slagen.
och när du och ludde bråkade, jag hejade såklart på dig! för vi va bästisar, vi va tjadde och tjanne och så skulle det alltid vara. och det underbara är att så är det fortfarande. När vi va trötta på skolan så skulle vi tillochmed ta självmord med varanndra haha.
Kommer också ihåg när vi dansade på melodifestivalen, fulaste dansen jag sett i mitt liv men fan vad vi hade roligt. jaa somsagt dehärär bara små skit grejer, skulle jag skriva ner allt vi gjort skulle det krävas en bok. och jag ska skriva en bok,du&jag adde.. fan livet ut!
Vissa vänner tar man förgivet, fast man borde uppskatta dom lite mer. men ialfall såälskar jag dig min fina vän och bror andreas jildengran.
godnatt!

1 kommentar:

  1. THAHAHHAHAHHAHA, sikken Pajas, Sorliga ni e, perkele Helveti HAHAHAH,o Gift er föö fään

    SvaraRadera