tisdag 19 januari 2010

-

hihi heeeeeeeeeeej alla zöötah bloggläzare hihihihi.
emelie sitter i min säng... jag sitter här, halvnaken.
de är najs. emelie är najs. hon plugggar.. jag "hjälper"
snart ska jag duscha.. emelie med, hoppas jag, vill inte
duscha själv, de är läskigt, känner att dethär blev
ett oseriöst inlägg. de är OK för dehär är min blogg.
hehe.. imorgon.. är det en ny dag. jag ska träffa några
söta vänner/mer än vänner, okej mer än VÄN. hehe.
jag kallar honom MR.X i bloggen för att jag vill inte att
mitt privatliv ska läcka ut.. här på min kända blogg.
så jag ska alltså träffa mr.X, eller MR.valentine.
i know you love . XOXO! pusss på mr.X. hemliga killen.
superhemlig.. shit, omvärlden får inte veta, då kommer
alla tidningar och stalka mig.. och media också, orkar inte det
just nu.. vill bara ha mr.X för mig själv.. den enda som vet vem
mr.X är, de är EMELIE. och vet att ni kommer pressa henne hårt
för att fåreda på vem mr.X är, men NEJ hon är tyst. hon är lojal.
hon är cool och sätter på mozart och säger att "jag har gjort denhär".
ibland myttig. men de är okej.. okej ska duscha nurå, puss på
mr.X HIHI

1 kommentar: