torsdag 4 februari 2010

-

jag kommer aldrig någonsin kunna klara mig utan mina föräldrar, aldrig någonsin.. ibland vill man bara växa upp så snabbt som möjligt så man kan sticka härifrån, men samtidigt så vill jag vara liten föralltid och stanna med mamma och pappa. finns inga jag älskar mer på jorden med varenda bokstav av ordet älska, ju mer dagarna går växer min kärlek till dem mer och mer, trodde inte man kunde älska några såhär mycket? trodde det fanns en slags spärr.. men det gör det inte, det bara fortsätter och fortsätter och ju mer jag älskar dom ju räddare blir jag att en dag behöva klara mig utan dom. Det finns inte i min värld det finns inte överhuvudtaget.
Jag har sån otrolig tur att ha blivit så lyckligt lottad med mina underbara föräldrar och vart jag än hamnar i livet kommer dom har gjort mig till den människan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar