lördag 13 februari 2010

-

det är så himla mysigt när alla är här.. trots att det är några som fattas av mina nära och kära så är det så sjukt skönt att ha min gudmor här, och hanna. stannade hemma hela kvällgen igår och käkade, kollade film, spelade gh och käkade lite till.. finns inget mysigare att göra på en fredagskväll. fast jaaa laurens, jag saknade dig! Inatt sov jag sjukt konstigt igen, drömmer så jävla konstiga drömmar att jag inte ens tänkter skriva dom för då tror folk att jag är schitzo eller något.. och vaknade av fylle sms vid 3-4. tack för den! Idag ska vi iallafall ner på stan hela gänget och det gillas, sen tror jag min kära emelie kommer hit och då blir det en nära och kära PLUS hit.
bara nåååågra som fattas då haha, fan vad jag skriver massa strunt som säkert ingen jävel fattar. förlåt! imorgon är det alla hjärtans dag... jag ska plugga. ytterst romantiskt. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar