måndag 22 februari 2010

-

idag har jag hunnit med mycket, vakna hos emelie.. sova lite mer.. vakna, få panik av tiden, trängas med emelie i ett badrum, äta frukost på 5 minuter, springa till bussen som endå var försenad i 20 horminuter.. komma försent till skolan då vi inte ens har någon lektion. nödvändigt och lyckad kände man sig då, riktigt. har också hunnit med allsång med victor, ätit plopp.. lekt med mina kära klasskompisar, då förövrigt som vi va 9 st i klassen idag. av 27(?) vi har bäst frånvaro. så stolt! påtal om ingenting så var min helg bäst och underbarast på jorden. trots snöoväder och tåg som kan dra åt helvete var det riktigt mysigt och sjukt kul med min älskling. kommer klara skolveckan riktigt bra med det i tankarna.
imorgon har jag knappt några lektioner.. 2 stycken, funderar på om det är så nödvändigt att åka dit. men det får vi se.. ärju duktig tjej så det blir väl så iallfall.
Längtar så sjukt jävla mkt till sommaren,och helgen, och lovet.
fan vilket osammanhängande inlägg dethär blev, wooops.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar