torsdag 11 februari 2010

- kärlek

det är himla konstigt hur man kan gå från, glad nöjd.. till arg, tjurig sur.. men sedan tycka att man är töntig som blir sur för minsta lilla sak och bli glad igen. så är det med mig iallfall och ibland blir jag verkligen arg på mig själv, jag brukar inte vara en sån som blir sur över en liten sak, aldrig.. jag har alltid sätt saker i perspektiv och vara nöjd med min tillvaro,varit lycklig.. jag är fortfarande lycklig, lyckligare än någonsin. men när man är kär tar man åt sig minsta lilla sak, en sak som om man själv skulle göra den skulle man inte tänka på det, men man blir så himla sårbar genom att öppna upp sig för någon annan person och ge den mitt hjärta. kärleken, vad gör du med mig?! säga vad man vill, men jag älskar att vara kär. vill alltid känna såhär.. bara att slå sig själv lite när man kommer på sig själv vara tjurig över en skitsak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar