söndag 28 mars 2010

i will blow your heart to pieces.

ååååååååh okej, mamma och pappa var på kryssning.. 24 timmar, fredag till lördag.. jag mådde BAJS. har fan aldrig saknat några så mkt som då.. ville bara vara med och rocka loss med mina underbara föräldrar o gudmor. fan!!! jag kommer aldrig klara mig ensam.. hur fan ska det gå när jag flyttar hemifrån? shit. vill inte tänka tanken! men nu är dom äääntligen hemma och vi har gosat framför tvn!

Festen igår var.. väldigt skum om mansäger så, har egentligen ingen aning om vad jag ska säga förutom att jag var glad att komma hem sen.

och idag har jag och min pojkvän varit i sthlm o shoppat loss, vissa lite mer än andra då men.. köpte äntligen min eftersuktade tröja så jag är väldans nöjd. Emelie kom förbi nyss för en snabb pratstund och nu är jag ensam igen. Ska lägga mig nu med all taxfree choklad och mysa framför en film, sovmorgon imorgon! woho.. en skolvecka, okej 4 dagar.. matte prov, utvecklingssamtal. De kommer gå finfint tror jag. Hoppas jag. inget stress ska det bli iallfall. Sen LOV!

förresten, en underbar låt som jag tkr alla ska höra är marilyn manson - devour.
GRYM är den.

allt för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar