måndag 19 april 2010

-

inte skrivit på länge,eftersom jag varit.. sjuk och lat. Men fredagen var iaf lyckad, det var härligt och kul att dansa lite och träffa nya o gamla vänner, klart jag blev lite sur på en viss person som blev förfull men de löste sig sen. Jag kan ju faktist inte vara suur på min man. I lördags stannade jag hemma när hela sverige var på fest, hyrde 7 filmer, hade feber och åt marabou-nonstop. I söndags bet jag ihop och gick på bio med Laurens, vi såg flickan från ovan och den var så fin! lite konstig.. men fortfarnde fin, jagsatt där och snyftade så fint så hihi. Och idag har jag haft feber och varit hemma. Åh fan vad underbart, eller inte. Får ångest när det är så fint väder och jag sitter här och häckar. Bläää.. ska nog ta mig till skolan imorgon, beroende på tillstånd.. fast äh, bara bita ihop som den strong women jag är. 3 månader imorgon, pengardags och minishopping för min del,men då krävs de fan att jag är frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar