tisdag 27 april 2010

fan

fan vad jag är bitter, bitter och skeptisk till allt..huvet är tomt också. skitbra, speciellt nu när jag har så inihelvete mkt att göra och hinnamed. fattar fan ingenting. Skolan var sådär, redovisningen gick bra trots att jag först stammade som en jävel av nervositet,men sedan la det sig. Gick skitbra. Faast.. man ska ju aldrig hoppas förmkt, då blir man bara besviken. Efter skolan blev det en snabbis på stan med Alice när hon tog hål i örat, det blev så fiint och jag blev sugen igen att ta hål i dendär lilla snibben eftersom jag tog ut mitt för något år sedan då jag inte kunde lyssna musik med den. haha. Det var så skönt med en pratstund och lätta hjärtat för någon. Tack! Skulleegentligen träffat stefani men nejnej öppet hus vare på JB och då kan hon inte buhu, men det blir imorgon istället. Ikväll borde jag plugga men de kommer aldrig hända. J a g o r k a r i n t e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar