onsdag 28 april 2010

häng mig i julgranen

jaaa häng mig i julgranen, jag fattar ingenting om min jävla historia uppsats och fotnoter o källor och blö, jag orkar inte! Bra start på dagen med en halvtimme sent till nationella provet, som sedan gick toppen. Sedan seeg jävla dag "betéendedag" var det tydligen, visst det var intressant. Men att sluta 4 är fan aldrig roligt. Speciellt inte när man sitter upp till halsen av plugg, känns det som iallafall. Börjar 8 imorgon med tyska prov också. Fan va ärehär för helvetesvecka?
Skönt att detär valborg snart iallafall, emelie laurens erik.. till en början. Sedan får vi se vart vi hamnar och gör hihi. Kollar den vackra elden, sjunger fina låtar med tanterna på maren, sedan sängen och sova! eller.. skoja. hahahah. fan måste sluta skratta åt mina egna skämt som inte ens är roliga. Och ta tag i horhistorian nu. Eller nej,har en bättre idé- duscha,efterlyst&sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar