lördag 3 april 2010

the world's greatest

jag kan inte skriva om mina vilda-partydagar som jag senast haft sedan vi fick påsklov. för jag har inte haft några, men jag kan skriva om mina underbart mysiga bästa dagarna jag haft sedan vi fick påsklov, för det har jag haft. Med världens bästa pojkvän. Vi har i princip myst varenda dag och bara tjockat oss, och skrattat åt saker som bara vi kan skratta åt..jag älskar dig världens bästa pojke! finns ingen bättre.

Resfebern börjar krypa fram inför imorgon, och snart ska jag ta en dusch sedan utpå lite ärenden inför imorgon. Har precis packat allting klart. Ikväll blir det en hemmakväll med mamma och pappa med film, sedansova och vakna upp och dra till spanien. FAN vad mysigt och kul det ska bli.

ha det så bra i sverige mina vänner. PUSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar