söndag 9 maj 2010

17 år

Igår firade vi mig, 17 bast för två veckor sedan.. bättre sent än aldrig att plocka fram god mat, dricka, underbara människor, presenter, och demdär paketen som man ska sluta med. Efter massa minnen-prat, skratt, "jag har aldrig" sms roulette och prat i regnet drog vissa hit, andra dit, vissa till bussen och andra hem. Jag emsi isabelle joanna och mikkis drog till staden och skämde nog ut oss mer än vad jag gjort på ett år, fick nya vänner, tiggde kebab men blev nekad, och dansade utanför texaslonghorn. Efter att ha sagt hejdå till alla mina underbara finaste blev jag och emelie upphämtade av fralle som skjutsade oss hem. Sedan blev det en god jävla natts sömn..Idag är jag trött, men glad. Fyfan vad kul jag hade igår.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar