lördag 29 maj 2010

i just wanna let it go for a while

åååh vad sjukligt cptrött och slut jag är i kroppen, har träningsvärk och blåmärken. Det är väl bara ett tecken på att gårkvällen vat great? med tagg hemma hos joanna.. sedan förkrök hos tove, och vinglade till partyt. Allt det jag kommer ihåg var sjukligt kul även fast det slutade lite som det gjorde. Somnade imorse vid halv7 någonting och vaknade vid 1.. första gången som laurens vaknade före mig, och varför i helvete har jag sån jäval träningsvärk i armarna?? Ikväll blir det iallfall bara en lugn och skön kväll, med massa gott och sällskap av världens bästa Laurens. Halvsovit hela dagen så nu är det väl dags att kanske ta en snabbdusch innan han kommer? jo jag tror det, och förövrigt vill jag se sex and the city 2 nu!

nästa vecka blir jobbig och rolig, två matteprov sen sticker jag till tyskland. ska bli så sjukligt kul och skönt. Välbehövt, sen tillbaka till skolan och välkommna in sommarlovet och jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar