fredag 21 maj 2010

if life aint just a joke, then why am i dead?




Vissa människor förstår jag mig inte på.. idag var det varmt värre men jag klagar inte. Shortsen på! Nationella gick okej, vet inte riktigt vad jag ska säga för det verkar alltid bli tvärtemot vad jag säger. Så säger baraokej. det är liksom ett mellanting, "okej" varken bra eller dåligt, eller dåligt eller bra.. nog med massa ordbajs. Efter skolan mötte jag och emma upp miffo minna och linda, saknat min minni och hennes mysiga mage. Köpte cola och dog av värme. Köpte fina örhängen och drog hem. Har städat och väntar på Laurens, vet inte vad som händer ikväll, kanske järna.. kanske här, ska iallafall grilla först och mysa. En lugn kväll blir det iallfall. Hoppas fan inte det börjar regna nu för då får jag hulken. Och nu ska jag plugga. ja plugga, fick IG av ett jävla cpmisstag jag gjorde på min historia inlämning, mitt första IG på gymnasiet, förutom matten då. FYFAN! Näe nu måste jag sätta igång.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar