onsdag 19 maj 2010

vi visar alla att det är vi, men det visste alla redan.

Middag från nancys framför how i met your mother är bra grejer. Denhär dagen är också bra grejer. har haft sjukt kul trots att jag svettats som ett jävla as när vi gick rönningemilen förihelvete.. okej ska ite överdriva men långt gick vi. Och jag var så sjukt glad, sjukt glad..
det är jag fortfarande förmin dag har varit så fin. jag och martina gick vidare i "dikttävlingen" och imorgon ska vi läsa upp våra fina dikter i salem.. haha hurihelvete ska det gå. Tur att jag tar med mig mitt personliga stöd i form av pojkvän. Imorgon ska jag också ha shortspremiär har jag bestämt. De ska ju fasiken bli lite varmare än idag och då ere dags me shorts. Nu sitter jag och lyssnar på familjen och mår allmänt bra, borde nog plugga tyska men jag orkar inte. Blir nog somna tidigt ikväll, sömn kan man aldrig få för mkt av om man heter anneli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar