fredag 11 juni 2010

10.09

sitter på jobbet och filosoferar.. som bara den, det är sjukt hur saker och ting förändras, och hur snabbt men endå sakta livet går, för mig var det exakt ett år sedan mitt liv förändrades, just idag.. är otroligt tacksam. För man lär sig alltid så sjukt mycket av en vändpunkt i livet. Och det sitter i bakhuvudet hela tiden. Är bara så jävla tacksam för människorna som fanns där för mig, och dem som fortfarande gör det. Dem som man gått igenom gråt och skratt med. Och som man vet att man aldrig skulle kunna behandla illa. Skulle egentligen kunna skriva flera sidor fast det tar stopp här, vill inte att det ska bli för personligt. Och nu måste jag slita mig, sluta rita hjärtan på de gula små klisterlapparna vid skrivbordet och back to work.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar