måndag 14 juni 2010

Helgen bara flyger förbi..I lördags var jag på min kusins student och vi hamnade på en resturang som hette akropolis, åt 2rättersmiddag och pratade gamla minnen. Skämde nog ut oss inför halva resturangen men vad gör det? det var ju Sabinas student förfan. Har inte garvat så mycket på sjukt länge. Hon är nog den coolaste jag vet, alltid varit också. Kommer ihåg som liten när hon var min största idol. Alla helger av bus och mys, varför tar man sig inte tiden att träffas lite oftare nu för? Påtal om att hon är coolast så hade hon en svart klänning och svart mössa på studenten. Den enda i hela eskilstuna, det är för jävla coolt. Och den traditionen ska jag ta efter när det är min tur, om 2 år..

Sitter iallfall på jobbet och har bombat Laurens mobil sedan klockan 08.00.. Och nu är den 10.04, exakt. Har välkommnat emelie till jobbet också, fast hon sitter några skrivbrod längre bort än mig så vi får vänta tills lunchen innan vi kan göra hyss här på volkswagen. Min chef är borta och jag är klar med arbetet, väntar på att få min superhäftiga jobbmobil så jag kan börja ringa runt, men vart är han?? sitter och kollar sista minuten resor inför i sommar.. ska kolla lite varje dag, och hittat perfekta veckor i juli, efter peace and love. Ser du det Laurens? fast fuck, kom ju på att han också ska jobba.. Gah blir galen, vi måste komma iväg i sommar älskling. Jag älskar att vi har planerat in så mkt underbart, Peace and love.. italien med emelie + familjer. Men endå, måste ha tid för en resa bara med min man också. Men det löser sig ärjag säker på.
Ska vänta tills han vaknar, fast det kan ju ske om några timmar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar