onsdag 23 juni 2010

Hittade precis min digitalkamera som jag inte använt på mkt länge, kollade igenom bilderna och började störtböla. Herregud säger jag bara..

Gjorde iallfall hemgjord pizza idag, med mozarella och ruccolasallad med olivolja och salt. Helt sjukt vad gott det var, fanns inte en bit kvar, men jag lyckades mätta 4 pers. Duktig tjej!
Pappa kom hem med dem nya möblerna till mitt rum.. det kommer bli förjävla fint.
Ska köa curt cobain klockan och den stora planchen sedna blir mitt rum perfekt.

Imorgon jobbar jag bara till lunch sen ner på stan med hanna, ska köpa lite inför peace and love, sedan blire nogmöta min älskling och fixa dricka. Fredag äre midsommar!! åh har så mkt att se fram emot nu, ska iallfall lägga mig med hanna och kolla orphan (igen) och äta ostbågar i sängen nu. livet har sina goda stundeer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar