måndag 21 juni 2010

kärleken, sent igen.

Måste fan ta och berömma mig själv. Har jobbat enda sedan jag slutade skolan.. sparar pengar, upp tidigt varenda dag. Så jävla stolt över mig själv faktiskt. Nästa vecka börjar min "semester" med peace and love, undra hur mkt jag skrivit om det egentligen..? inte tillräckligt. Hoppas bara emelie kan följa med nu eftersom hon är sjuk. Stackars mitt lilla mongobarn. Hon måste följa med, vill dela den galna upplevelsen med dig emsi. Imorgon kommer Hanna. Ska bli så sjukt mysigt att ha henne här, min lillasyster. Och på fredag är det midsommar och då kommer gudmor också. Ska sluta lite tidigare från jobbet för att hinna umgås den här veckan, och midsommar ska fanimej bli fint, 25+ och jag hoppas det stämmer.

Ikväll flyttar jag in hos min man för nån/några dagar.
Det kommer bli sjukt mysigt, men vadfan ska vi äta..?
Alla som känner oss båda vet att vi inte är några mästerkockar..
Haha herregud, Ska fortsätta jobba och sedan ta en rast och ringa emelie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar