torsdag 17 juni 2010

ny blogg

så småningom kommer jag starta en ny blogg.. på blogg.se tror jag faktist. Blir aldrig riktigt nöjd med blogspot.com plus att man aldrig kan se statistiken. Inte för att jag tror att jag har 123024 unika besökare varje dag direkt hahaha. Men kanske 1, eller 2 ? hihih.
Sitter iallfall på jobbet.. ska hem vid 4 och ÄNTLIGEN färga håret svart. Som jag har längtat, sedan kommer jag nog överväga att färga ögonbrynen också, velat det så jävla länge men tvekat ifalletatt man skulle se ut som en efterblivenhora. Men får se somsagt. Imorgon får jag iallfall lite cash och det behövs verkligen. Måste införskaffa mig lite nytt i garderoben känner jag, trots att man inte får plats med något mer i den eftersom den rasade ner härom natten..
Sov iallafall bredvid Laurens inatt och jag har längtat som en jävla tok. Vi såg någon psykfilm som hette orphan. Den var riktigt bra, ingen b-film men fortfarande jävligt äcklig.
Fast nu börjar jag fundera på vad emelie gör, kanske dags för en liten paus ute i friska luften. Så sjukt jävla efterblivet segt att jobba när solen lyser, och klart det blir äckelväder till helgen när jag är ledig. Fyfan! Nog om det, peace and love om en dryg vecka, det blir bilen upp cptidigt på måndagmorgon med jag, laurens, emelie, bea, marcus, lindroos&aminoff. Hur fan ska de går för oss ? jävla äventyr det blir iallfall. Kommer nog bli oförglömligt. Och nästa vecka kommer gudmor och Hanna. Som ska stanna över midsommar. Längtar gaaaaalet till allt det mysiga.
Nej nu blire en paus i solen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar