torsdag 15 juli 2010

Igår åkte jag laurens och erik och badade, jag doppade mig för första gången iår hihi. Sedan hämtade vi linda och grillade hos laurens. En härlig sommarkväll var det och sedan somnade jag och laurens vid 1 tiden ungefär, och vaknade vid 07.45.. jag låg och drog mig och åkte sedan hem för att käka frukost med mammsi och sova till klockan 13.. Snart kommer Erik hit, vi ska handla lite fika sen åka till farstanäs och bada. Kommer möta upp alla där också fast har ingen aning om vilka exakt. Min man är där iallfall och jag hoppas mikkis är kvar!

Ikväll blir det nog att käka middag på ceasars med marcus om han hinner efter båtsfärden. Hoppas det för jag är riktigt sugen. Sedan ska min allra bästa vän i hela världen sova hos mig. Hon behöver mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar