fredag 16 juli 2010

Im so happy, cause today i found my friends.. they're in my head.

Jag och emelie satt ute och pratade i timmar igår, det var verkligen välbehövt och mysigt. Skönt att rensa tankarna ibland och bara prata på. Så som jag bara kan göra med tre stycken i mitt liv.. okej, fem stycken om man räknar med mamma och pappa.. Iallfall så åkte vi till statoil och köpte cola och marabou och la oss och kollade sex and the city i sängen resten av kvällen. Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på..eller jo det har jag ju egentligen, laurens kommer lite senare och äter middag och sedan sticker.. haha. Och ikväll kommer mikkis hit för att sova här, ska bli så jävla mysigt och jag har saknat henne som en tok. Men först måste jag städa, sola lite, lämna filmer hos kalle som jag haft i en månad, och duscha.. Emelie sa till mig igår att det är töntigt att ha en blogg för ingen jävel bryr sig egentligen. Och det är iförsig sant.. hahaha fan vad tragisk jag är. Fast ändå inte.. jävligt skönt att skriva av sig ochkunna kolla tillbaka och smågarva för sig själv för att man kommer ihåg. Och klart som fan man inte dokumenterar varenda liten detalj i ens liv, det skulle jag aldrig våga eftersom jag inte har någon aning om vem som läser, skulle vara för riskabelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar