tisdag 31 augusti 2010

focus looking forward

igår var det en ledsen och dålig natt, som tur har jag en fin pojkvän. Jag orkar inte ens orka. jag vill bara se framåt! fedag fredag fredag.. på idrotten så powerwalkade/joggade vi 4.5 km så nu är jag rätt trött i kroppen. färsking som man är, ska precis kila ner till stan för att möta emma frida och joanna för lite mys. Imorgon är den värsta skoldagen i veckan.

Och vem det nu än vad som skrev pheonix-rome, så ja.. det är en av dem finaste låtarna som jag har många minnen med, speciellt om en viss person jag önskade jag hade kvar i mitt liv.

1 kommentar:

  1. friterad skogaholmslimpa1 september 2010 kl. 14:14

    Vi har väldigt många fina minnen tillsammans. Vi hade en bra tid du och jag, synd bara att det tog slut. Saknar faktiskt dig..friterad skogaholmslimpa

    SvaraRadera