söndag 29 augusti 2010

moving to new york

Kvällen igår hos tuppis var väldigt lyckad, jag och mikkis kände knappt några men det var astrevligt iallfall. Världens bästa tuppis, hoppas han hade en skitbra kväll alltså för det hade vi. var inte riktigt inne i dimman iallfall.. tur det, jag och mikkis tog det rätt lugnt. Vrickade handen påvägen hem när jag skulle planka på tåget, men det är en annan historia. Hade skitsvårt att sova men det har jag alltid efter jag festat. Så jävla sjukt.. vaknade för en timme sedan ungefär och käkade den största frukosten jag nånsin käkat.. haha fyfan vad hungrig jag var. Har precis skrivit klart den lilla uppsatsen i etik och livsfrågor som jag skickade in men har tyskan kvar att göra, men först blir det stan med mamma och pappa och hitta en fin kalender. Ikväll soverjag äntligen men laurens igen och imorgon är det skola ett stort jävla suck på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar