fredag 13 augusti 2010

nothing that you treasure, is gonna last forever.. if only one of us is inlove.

jag hatar mensvärk. jag kan inte röra mig och vill bara att nån ska komma med lite morfin eller något just nu. Ringde emelie för lite sympati.. men hon gav mig bara lite stöd i 5 minuter sedan var jag alldeles ensam med min onda mage när solen lyser ute. Känns verkligen som waste of time att sitta inne, speciellt eftersom jag börjar skolan om 4 dagar. helt jävla sjukt. Pappa hämtade mig imorse hos laurens och nu är han i sthlm och jag här. Har grattat mikkis som blir hela 17 bazzt idag också. Men nu har jag ingen aning om vad jag ska göra.. vad jag KAN göra är väl frågan. Förutom att sitta och skriva hur synd det är om mig i min patetiska lilla blogg. Råkade radera alla mina låtar på ipoden också.. det är väl fredag den 13e idag? JO DET MÄRKS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar