tisdag 17 augusti 2010

to old for this, but to young for that

sommaren är slut, första skoldagen och mitt schema är ett rent helvete.. hur kommer jag orka? Efter skolan blev det stan med fanni martina och jullan. Det var jävla trevligt med nancys och bacino.. massa deeptalk vilket behövdes. Imorgon är de bara samtal 09.30 sedan är jag ledig, får se vad jag gör då.. ska iallfall till min bebis och fixa med nya sängen som kommer imorgon. Mormor och morbror åkte hem imorse, efter en vecka här.. jävligt skönt med min egen säng igen. I söndags var vi alla på kryssning + farmor. Jag och laurens hade iallfall kul hahaha. senare på kvällen drog vi till adde på kröök. Aldrig varit så seg och otaggad på att dricka som då så det fick bli alla andra som stod för drickandet och jag som stod för att vara ute på ballen med cigg och ha deeptalk med världens bästa adde. Efter det åkte jag och älskling till stugan och sov. Jävla mysigt var det iallfall. Nu ska jag kolla law and order klockan 20 med b&j half baked mums. Godnattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar