söndag 19 september 2010

and i keep falling

godmorgon, klockan är snart 11 och jag har varit uppe sen klockan 10 och städat, idag blire storstädning och sedan ner på stan med emelie och fika. man hinner med så sjukt mkt när amn går upp i tid, kanske ska börja med det lite oftare? nääee.. skulle aldrig palla i längden, behöver min lilla beautysleep. Och nu är jag påtal om ingenting sjukligt hungrig och vill äta världens godaste frukost som jag ska göra strax, idag ärdet val ochjag är så sjukt nervös.. fan att mammsen klämde ut mig ungefär 6 månader för sent. fanfanfan då.. får hoppas bara att resten av sverige som får göra sin röst hörd gör det, och röstar rätt.
Gårdagskvällen blev sjukt mysig med massa choklad, tills jag spillde ut ett stort glas sprite i hela sängen så jag var tvungen att sova på soffan, bra jobbat. Är iallfall mörkbrun/svarthårig nu och det känns riktigt najs. Ska fortsätta med städningen och ringa emsi.

när man börjar känna att alla bitarna faller på plats igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar