lördag 25 september 2010

finnhamn

gick upp sjukt tidigt, så tidigt att min hjärna inte funkar, så tidigt att jag kände mig efterbliven. hade iallafall sällskap av emma och vi åkte till östertälje med våra rullväskor o mötte fanni o jullan på tåget, sedan jessica o linnea.. skön-t. Sedan blev det av till finnhamn, med världens finaste klassvänner, som inte bara är klassvänner utan riktiga vänner. Älskar mitt sovsällskap, dem är fina dem. Har inte garvat så mkt på länge. Trots att andra fick mitt humör att gå ner så fick dem upp det igen.

Igår blev det filmkväll med laurens, var så sjult trött och däckade halv10. Idag är jag pigg iaf, ikväll blire 18års-party och jag får väl börja tagga snart. Hoppas på en grym kväll. sorry för osamanhängade inlägg, fortfarnde lite efterbliven kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar