måndag 18 oktober 2010

what it feels like to be a ghost

jag kan säga att igårnatt var det den värsta natten i mitt liv (nästan, thailand julen är ett undantag för dem som fattar) kunde inte somna.. låg och räknade ner tiden för när jag skulle upp, satte på tvn och vaknade av att pappa kom in och stängde av den vid halv4. sedan upp vid 7. fan vad jag hatar skolveckor, känns inte bra nu. får ångest av alla smågrejer hit och dit som ska göras. spelar ingen roll om jag skulle skriva upp det på väggarna jag skulle fortfarande inte ta tag i dem, är det jag som är efterbliven eller skolan som måste tagga ner lite nångång? 2an är ett jävla helvete och det har inte ens gått halvvägs. men eftersom det inte vad meningen att dethär inlägget skulle bli ett deppinlägg så får jag väl avsluta med att säga att jag ska snart plugga och jag lever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar