onsdag 3 november 2010

and i feel like i'm getting old, but i wish i was getting old with you

man blir så jävla glad när man ser alla unika besökare, det bara stiger och stiger och jag har ingen aning om varför. men helt underbart är det ju! sov hos mikkis igår, vi såg remember me och robert pattinson lär ju vara en av dem sexigaste männen på denna jord. en jävla pundarunge såg han ut som man fan vad het han ÄR. come to mama. Blev iallafall tandläkaren imorse och mikkis följde med. det gjorde bajsont när hon ska pilla och grejer jävla kärring. vet hon inte vad ordet FÖRSIKTIGT betyder? ska iallafall dit igen den 8e, och laga mitt hål.. fuck, jag som hade borstat så bra. ska sörja lite genom att kolla på min favvifilm i hela världen. Mumien, och vänta på laurens. förresten blev det lite tröstshopping och tröstmat på vägen hem också, så man kan väl säga att jag sörjt klart nu? ellerrr?



FUCK YOU TANDLÄKARN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar