torsdag 18 november 2010

berätta hur du gör

vet inte hur jag ska göra med bloggen, fortsätta blogga eller sluta..? känns inte som jag bidrar med något, bara gnäller eller berättar saker, nästa för lite saker. skulle vilja skriva mtk mer personligt men man vet aldrig vem som läser. utan att försöka låta som kissie nu så är jag lite delad. min dag var iallfall helt okej. har ont i magen och min käre far försöker tvinga i mig katrinplommonpuré som smakar kuken. hahaha nu blev det ju liite personligt iallfall.
idag fick jag reda på att det blir berlin med tyskan v11 nästa år. fan vad kul! något att se fram emot. laurens är påväg hit och det ska bli så skönt att prata med honom. var också förbi emelie idag efter skolan och pratade om allt och åt kladdkaka. imorgon är jag ledigledigledig. vad jag gör visar sig, vill ha en fejkpällsjacka, men en snygg.. är kräsen. får se om jag hittar någon imorgon. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar