söndag 21 november 2010

but i dont know how

Jackass 3d var asgrym och sushin var god, sällskapet var bra, men fick inte i mig en ända godis bit på hela bion.. speciellt under några scener. fyfan säger jag bara hur dom lyckas alltså, jackass är så jävla äckligt haha.. Laurens kom till mig på kvällen och vi myste framför beck som jag hade sätt dagen innan med stefani, men det gjorde inget.. älskar beck och älskar sällskapet. Nu är jag iallfall ensam hemma och har precis städat rummet AS NAJS. men kände att det stank lite i ena hörnet, där låg en gammal vinflaska från en fest några helger sen. som emelie lovat att hon slängde.. nej den myttarn ljög. där låg den äckliga flaskan me instoppat papper och ruttnade. hahaha emelie alltså. det finns en anledning till varför hon kallas blond. Nu ska jag fortsätta finputsa lite på rummet och sedan blir det kanske åka ner till stan med mammsen och köpa dendär finfina jackan, man kan alltid hoppas.. när hon ser resultatet av rummet kommer hon iallfall vara FRÄLST. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar