måndag 15 november 2010

but right now, everything is turning blue

nähe jag hade tydligen inga läsare, buhu.. tur att statistiken säger annat då. haha, nog om det. det är måndag och igårkväll genom facebook fick jag reda på att jag slipper helvetes-tyskan och var ledig. fucking ledig, lukta på ordet.. smaka på det. underbart va???? så jag och laurens låg och kollade beck och åt munkar och glass och somnade så sött, gick och la mig i soffan imorse efter han hade gått till skolan, låg och drog mig där och sedan blev det en macka och chokladpudding frukost med sms från en fin vän. Försöker plugga nu och har kommit halvvägs.. det går väl sådär, ska ta hjälp av mammsen sen tänkte jag. och bara kolla någon film nu. jag älskar att denhär veckan kommer gå så jävla fort. fint det.
och så avslutar vi med en bild på min andra kärlek här i livet. alltid varit, kommer alltid vara.

LIFE TOUGHT ME TO DIE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar