onsdag 10 november 2010

dom hade mycket och säga, men vad var det dom sa?

fan vad min blogg är tråkigt, det enda jag skriver om är att jag inte orkar plugga, att jag går i skolan och kommer hem. fuck min bajsblogg jag måste bli rolig. eller rolig är jag redan, faktist.. en glad prick. Idag märkte jag att jag är pluggis, kul. jag märkte också att min högra hjärnhalva dominerar. medans fridas vänstra dominerar. kanske därför vi har så kul? inte bara min blogg som är tråkig, fan mitt liv också. jävla vinterdepp vad äre här? fast okej jag ska inte snacka skit om mina fina vänner och lauriboy. dem är dem finaste! ja vad ska jag göra nuedåå? äta wok med mami&papi och öppna fönstret och skrika HÅLL KÄFTEN till den jävla kuken som har fått adhd och tutar som ett as utanför mig vid birkakorset. hejz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar