tisdag 23 november 2010

it's funny how i find myself inlove with you

grejen med det vinteroväder som nu kommit igång rejält där ute.. är att jag hatar demdär blåsten som låter som barnskrik. får rysningar. jag har också varit en bad updater men har bara inte haft ork.. istället för att blogga har jag köpt en kappa, sovit hos laurens och vart i skolan. Jag är fortfarande förvånad över mig själv att jag köpte en kappa? vad händer med min stil? visserligen är den grå och matchdes med en ac/dc tröja och boots.. men vafan, får väl tagga ner lite nu haha. blir lite för tantig. men jag kunde inte låta bli, den var så himla fin och nu är jag ganska mkt fattigare tills på torsdag. Imorgon ska jag iaf på möte med syon angående att stå i älvsjö på torsdag och perdika om hur bra rönninge är.. fan .. vad..najs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar