tisdag 16 november 2010

nån gång ska det väl vara min tur att få komma härifrån



befinner mig hos laurens, i lugnet på "landet" med pizza och cola, ska snart kolla film. så skönt att njuta av det finaste som finns. 4 veckor kvar nu drygt. Vi var iallfall i sthlm idag med klassen och gjorde det ena och det andra bland annat hade rollspel i olika länder. vi ägde hårt kan jag säga men precis när vi skulle starta krig var det dags att dra hem, buhu.. det blev en donkenmiddag med frida joanna martinis jessica och fanni. och ja jag åt donken och nu pizza direkt efter.. tkr om mina brudar jävligt mkt. vi är en salig jävla blandning men det är nog det som behövs. imorgon är det redan onsdag och på fredag är jag ledig, blir förmodligen en lunch med en fin vän och fuck jag måste plugga filmkunskap kom jag på. tjofadderittan HEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar