söndag 14 november 2010

oh, the mess i'm in


farsdag idag. jag har inte varit på topp men pappa fick sin favorit choklad och en biltidning, snäll tochter han har. skulle ge honom hela världen om jag kunde men jag älskar hur föräldrar blir så glada av små saker som lyser upp vardagen. jag och mamma var på ica maxi och storhandlade och jag köpte chokladpudding och munkar, fint skit. ikväll kommer min man hit och det blir bara ta det lugnt och kolla på beck.

Fick en present från mamma igår, en stor ask med en ring&armband från SNÖ. sjukt fina var dem och jag blev otroligt glad, trodde bara dem hade puttinutti grejer med vita pärlor och skit men demhär sakerna var sjukt vackra skapelser som ska få pryda min hand&arm. fick också en hello-kitty julkalender så nu får fanemej första advent komma snart. och den 18 december, behöver inte ens skriva vart vi drar då men DÅ drar vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar