torsdag 16 december 2010

jag säger godnatt

ÅH vilken fin kväll, ytterliggare en julklapp köpt, köpte nya skinntights till mig själv, åt mc'chicken & co MED garlicdip och plusmeny och träffade älskade älskade mikaela och fick en så fin julklapp. blev helt varm av det fina kortet och texten, och korsörhängen, fy fan vad fina. Fyfan vad jag är glad. Bara hoppas hon blir lika glad av sin, och att alla ni blir likaglada av era. Det roliga med julklapparna jag får är att det är nästan aldrig något större värde och massa dyra saker, utan det är så fina saker av kärlek. det är gåvor som mina nära vet att jag tycker om. Och för mig är det så en julklapp ska vara. Glöm allt dyrt och trendigt för ett tag.

Kollar iallfall lyxfällan nu sedan blir det dusch, möta joanna på 56 tåget imorgon och mot julavslutningen. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar