onsdag 5 januari 2011

bajs

fan vad jag önskar mig en ny och fin digitalkamera, det behöver inte ens vara en dyr&bra, utan en billig och halvskruttig, bara jag kan ta massa bilder. fan ingenting dokumenteras i mitt liv förutom några rader i bloggen och några kassa webbilder. skulle jag ha en digitalkamera skulle jag ge dagens outfit VARJE DAG AZZÅ. hehe.. eller? folk skulle nog bara tänka vad FAN har hon på sig???

ska börja fixa mig nu iallfall, sätta på lite spackel och göra mig lite snygg. Idag är jag glad, för idag är det en anneli&joanna dag. ska bjuda min vän på bio eftersom jag saknar henne och hon fyllde 18 år häromdagen. fan vad jag saknar henne. Och bion blir nog the town som verkar bra, mat blir nog donken och det är ju som grädden på moset, som pricken över iet som U i ordet UNDERBART.

känner mig överexalterad och att jag borde hålla käften/fingrarna i styr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar