måndag 31 januari 2011

okej jag känner att min blogg är tråkig, så jag ska försöka mig på en sånhär. LÄS FÖRSÖKA. ibland känner jag mig så jävla muppig när man sitter och skriver typ sånahär saker, om sig själv och så.. men okej nu kör vi kör vi

föörrresten, dag 1.. är de idag? help bitte

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Favoritårstid.
Dag 9 – Ett djur.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Bästa resa.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Det här upprör mig.
Dag 21 – Det här får mig att må bättre.
Dag 22 – Det här får mig att gråta.
Dag 23 – En första.
Dag 24 – Mina rädslor.
Dag 25 – Min favoritplats.
Dag 26 – Det här saknar jag.
Dag 27 – Min skolgång.
Dag 28 – Min första vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar