torsdag 13 januari 2011

vad är jag egentligen? jag är störd, ("alltså störd påriktigt" som mina vänner säger) jag har dålig humor, jag driver med andra och mig själv, jag tar inte allt seriöst, jag kan lätt skämma ut mig, jag bryr mig inte så mkt om vad andra tycker, jag uppskattar mina vänner, jag har dåligt temprament, jag kan bli tjurig jättelätt, jag är ibland egoistisk, jag har svårt att berätta det som verkligen finns inom mig, jag älskar min typ av musik. jag är en konstig blandning men just nu är jag ganska nöjd med att bara vara jag. och ni borde vara ganska nöjda med att bara vara ni. för jag har börjar märka små detaljer med folk som jag egentligen skulle berätta för dem, detaljer som gör folk unika charmiga och härliga. men jag vet inte om jag skulle ta och berätta det för dem.. charmen skulle liksom flagna bort lite då, nån gång då ska jag berätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar