torsdag 6 januari 2011

we shake we break we never come back

sitter i mitt halvstökiga rum, i en skruttig tshirt och kollar ut genom fönstret på det äckliga snövädret och har ingen lust alls att gå ut, nej inte direkt alltså.. MEN jag vill bege mig mot Laurens så fort som möjligt men också hinna äta tacos hemma. åh dilemma, fast tacos slår ju allt. Sorry larre jag kommer efter maten.

har förresten färgat håret mörkbrunt/svart. och jag var på vippen att testa rödbrunt. Men efter ett litet osäkert njaaa från laurens så kände jag att jag kör på SAFE denhär gången. Och påtal om hårfärg så ska jag köpa en ny kamera imorgon, så jävla bra. Då ska jag ta kort på det nya toapappret jag såg att pappa köpt, de är vitt med små röda tomtar och det gör hela toa-upplevelsen helt underbart rolig. Att torka sig med en nisse är det inte alla som får göra, sådeså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar