söndag 27 februari 2011

is it okay?

äre lugnt om jag säger att jag tkr min blogg är COOL. precis som sin ägare. YEAH



och efter denna lonely söndag blire andra bullar. jag har faktist vänner.. lovar. och jag har faktist en mer hetsig/rolig vecka än vad jag hade förutspått. vill ni veta? vill ni? vill ni? JAA klart vi vill.
Imorgon blir det luncha med mikkis (hihi så jävla coolt och stureplan att skriva att man ska "luncha") och sen blir det jobbintervju och provjobb på samma gång. efter det blir det nog mys med man. På tisdag ska jag leka med frida. LÄS leka. ja för vi leker, vi är så jävla omogna så man undra.. hur omogna kan man bli likz? närå. men jorå. På onsdag ska jag träffa bellis för lite fika och prat och efter det kommer hanna.

YES i have a life


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar