lördag 26 februari 2011

nu glömmer vi våran blackout, nu glömmer vi våra stunder av galenskap och idioti. nu börjar vi om, nu glömmer jag igår. nu tar vi varje dag som den kommer. nu tar vi allt som det kommer.

LOV känns underbart, sov hos emelie igår då jag behövde tröst, hon är så jävla underbar. min lilla emelie. är hos larre nu och har ätit upp en ben&jerrys half baked, käkat middag en gång tidigare menn är sugen på pizza eller nått.. blir väl och beställa och sedan bara ha en filmkväll. så jävla skönt. lovveckan ska bli så jävla soft som den kan bli, ska klippa mig och tilda ska få äran att försöka färga mitt hår i min drömfärg, men det återstår att se hur det blir, kanske åt helvete.. kanske mitt i prick? På torsdag kommer hanna och på fredag kommer vivvi. fan vad jag längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar