söndag 20 mars 2011

but we've had some times i wouldn't change for the world

SOL!!!!! helt underbart väder, åkte hem från larre efter typ 10 timmars sömn och med en fet frukost i magen, bytte om och mötte emelie. Vi traskade på stan i vårsolen och pratade om allt och inget, satt vi maren med glass, kaffe och sög lite på den friska luften..

det är helt insane vad glad man blir av sol. och skinnjacka, och mina håliga converse .. och när man klämmer på sig ett par braller som man tror att man inte får plats i, så gör man det.. utan att kvävas. det är fan livets höjdpunker. En mindre rolig sak är att jag måste ägna min söndagskväll åt att kolla på en dokumentär om sudan, kan va intressant med syftet är att jag ska få lite mer "kött på benen" haha så jävla vuxen, till min rapport. Fuck den.. hatar den, kommer aldrig bli klar. Nu sjönk mitt humör igen.

ikväll ska vi äta lax. fan va gott, jag längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar